Sunday, May 21, 2006

 

Familien Aakjær Jørgensen

Det ser jo hyggeligt ud. It looks cosy.


Påske frokost i Jørgen's og Lis's sommerhus i Blåvand. Jeg kan kende nogen af jer.I recognize some of you.


Det samme gælder billedet her. Måake Lis eller Helga kan komme med en kommentar? Perhaps Lis or Helga will put in a commentary.



Peter og Ellen



Lis og Jørgen

Påskeæg på træerne. Easteræg on the trees.


Du er meget charmerende; men jeg ved ikke hvad du hedder.You are very charming, but I don't know your name.

Comments:
Hvis man klikker en gang på billederne bliver de større. Jeg kan for øvrigt se at jeg har glemt et billede. Det kommer i næste ombæring.
Hilsen Per
 
Lidt utroligt, hvad moderne teknologi kan medføre. Carsten (min mand gennem 33 år) og jeg har gennem lang tid ønsket at kende lidt til vores slægt. Jeg har søgt på min morfar, Valdemar Weirup, nok mest kendt som "onkel Valde" og så dukker din blogg op. Jeg har kun kendt dig af navn gennem hele min opvækst. Jeg er Ellen Margrethes datter, Kirsten.Måske kan vi bruge hinanden, jeg kan læse på din blogg, at du også gerne vil fortælle om din familie. Vores mailadresse er: kicaschwartz@sol.dk. Mange hilsener og god jul. Kirsten
 
Post a Comment



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?